neděle 15. listopadu 2015

now

vím, že zprávy a názory na to co se děje ve Francii a na celém světě jsou teď úplně všude..
nechci o tom už ani slyšet, vyvolává to ve mě vážný pocit strachu a smutna......ale jelikož to je všude, tak i ve mně.
a řídím se heslem; co na srdci, to na jazyku, takže aspoň něco málo sem napíšu...
nechci být 'internetový vzpouřeč' nebo tak něco, jen mám strach.
mám strach z toho, co se děje, z toho ce by se mohlo dít a hlavně z toho, co se dít bude!
jistě, lidé říkají, aby jsme jim hlavně nedali najevo, že ten strach máme. můj názor je, že já strach mám a to je vše. nebudu delat něco podle ostatních, jen kvůli tomu, že tím skrývají svůj strach, který já najevo dávám.
ikdyž se snažím chápat naši světovou situaci, tak nemám nejmenší tušení, kvůli čemu a proč vlastně tohle všechno je. asi mě to ani nezajímá, protože je mi z toho prostě smutno..

blíží se předvánoční čas a to má být čas klidu a míru......
myslím, že po letošku nebudou Vánoce mým oblíbeným svátkem....

přeju si lepší zítřek!!!
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat