neděle 29. listopadu 2015

searching

blog jsem si založila hlavně z důvodu zveřejňování mých pocitů a myšlenek....
za poslední dobu tyto výplody mé mysli sdílím na instagramu a na twitteru..
což mě mrzí-ač jsou k tomu tyto stránky dělané-vůči mé stránce.
nechci sem dávat jen věci, co se staly, jaké na ně mám vzpomínky nebo tak....v módě se moc nevyznám(jak jsem za poslední dobu zjistila :D) takže fashionblog to taky nebude.
za dva týdny(asi) tomu bude rok, co se berrs life narodil a rozhodně nechci aby jen tak skončil!!, jen jsem stále nenašla ten pravý směr..
ale není kam pospíchat :) o sebepoznání se snažím skoro 17let a hlavní smysl svého vlastního bytí taky stále neznám.
tak doufám, že na něj co nejdříve přijdu :)
zatím se mějte a kdyby jste měl někdo nějaký nápad, co by vás zajímalo, určitě mi dejte vědět :) budu ráda za jakoukoli radu a nápad :)
s láskou 
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat