středa 3. srpna 2016

this could be heaven

skoro po půl roce AHOOJ!

za mé nepřítomnosti tady na blogu jsem zvládla hned několik super věcí!:)

stala jsem se zase o rok starší :D, zamilovala se ještě víc, než jsem byla.., sportovala jsem(ano, jsem sice antisportovní typ, ale něco  ze sportu jsem dělala :D), pak se mi rozbilo srdce na několik kousků....a v tom jsem se začala vídat s kamarádem ze základky a i ze střední :) a hned mi bylo líp. přišla jsem si jako znovuzrozená.
z jednoho starého/nového přítele jsem měla najednou dva super lidi kolem sebe, pak jsem ale potkala jí!

jestli existuje někdo kdo je pro mě tím pravým parťákem, pak je to právě Maky! chytrá, krásná, střelená, pravá, suprová upřímná a prostě boží holka! <3

začala jsem koukat na filmy, nikdy jsem jim totiž nevěnovala nějak moc času, ale jelikož jsem musela znát všechny díly Harryho Pottera, tak jsem jim ten čas obětovala.

v květnu jsem se školou jeĺa do Vídně a bylo to úžasný! :) poznala jsem nový lidi a zjistila, že jsou i větší blázni do lišek, než já. #viden2016  #cestovani2016 #vejletsvadakem :D

na den dětí se naše 'domácí zoo' rozrostla o zakrslou králičici, které říkám Princezna. a když už jsem u té zoo, tak jsem k narozeninám dostala páreček pískomilů O:)

začalo být teplo a já jsem měla vážně krásný dlouhý vlasy, ale to teplo a věčný stahování vlasů do culíků a drdolů mě jaksi nebavilo čím dál víc...:D tak jsem dala mámě nůžky do ruky a řekla ať mě zachrání. přišla jsem o půlku vlasů co jsem měla a prvních 14 dní jsem kvůli tomu skoro brečela! :D
-takže, když se prosím vás necháte ostříhat, jakože nějak výrazněji, a je to rozhodnutí víceméně nahned, tak se nikdy nekoukejte, jak krásně dlouhý vlasy jste měli! :D  je to vážně to nejhorší
co můžete udělat! ale na druhou stranu..jsem nejšťastnější člověk, protože mě nic neotravuje a nezahřívá na krku!


dál jsem slavila rok úžasna! #mh <3 (které se sice párkrát přerušilo, ale i tak to je ten nejlepší rok zatím!)

za celých 17let svého života jsem POPRVÉ byla sama doma déle než den! (HAHA)
vždycky jsem byla doma třeba se sestrama, nebo jsem spala jinde, ale ze bych mela celý dům jen pro sebe! a ještě na celý týden?! :DDD to se mi povedlo až teď..
je to smutný, když mám kolem sebe lidi, kteří tohle volno mají každý týden a už je to spíš otravuje než baví :D takže já si užila volnosti a zvládla jsem tooo! :D

nakonec jsem úspěšně ukončila druhý ročník! :D a za měsíc mě čeká třeťák, kam se normálně těším, což je vážně divný :D
já jsem totiž letos vážně nějaká divná :DD
.....jenom letos?

a začaly prázdniny:

jako každý rok prvních 14dní prázdnin patří ráji v Nižboře! O:)
byla jsem tam podruhé jako praktikantka a bylo to super! :) letošním tématem celotáborovky byl již zmiňovaný Harry Potter :D
takže jsem sehnala blonďatou paruku, něco jako uniformu studentů z koleje Havraspáru a stala se ze mě na dva týdny Lenka Střelenka Láskorádová :D


pak mě Makyna vzala do dinoparku..a já MI LU JU dinosaury!! <3 takže to bylo nebe na zemi! :D


potřebovala jsem si v půlce prázdnin odpočinout(abych zvládla tu druhou půlku :D) a jela jsem s kamarádkou a její mámou na chatu k Příbrami.

zbytek prázdnin jsem s lidma, kteří mi dodávají pocit výjimečnosti a doplňují mi vnitřní sílu!
a za to vám mockrát děkuju!! <3

nic neslibuju, ale chci psát víc, protože mám poslední dobou docela zajímavý život :)

s láskou
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat